Dział pomocy

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, zobacz inne działy w stopce lub menu, lub skontaktuj się z nami

1. Nie mogę dodać produktów do koszyka.

a) Zobacz, czy dany produkt jest dostępny
b) Sprawdź, czy Twoja przeglądarka nie blokuje skryptów na stronie (ew. użyj innej przeglądarki internetowej)

2. Nie mogę wysłać zamówienia

a) Upewnij się, że wszystkie pola są prawidłowo wypełnione
b) Jeżeli nadal nie udaje się wysłać, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo

3. Wysłałem zamówienie, ale chcę je zmienić/anulować.

a) Skontaktuj się z nami, albo poczekaj na naszą odpowiedź. Samo wysłanie zamówienia do niczego nie zobowiązuje.

4. Mieszkam za granicą, czy mogę zamówić produkty? Jak mogę płacić z zagranicy?

a) Tak, jak najbardziej.
b) Można opłacić przelewem, jak również poprzez PayPal lub Western Union.

5. Jak mogę się zalogować/utworzyć konto na stronie? Gdzie przechowywane są moje dane?

a) Na stronie nie ma kont ani bazy użytkowników. Informacje pozostawione przez odwiedzających nie są przekazywane podmiotom trzecim (wyjątek patrz podpunkt C) ani wykorzystywane w żaden sposób (statystyki, marketing).

b) Każdej osobie przysługuje prawo do dostępu do swoich bieżących danych oraz ich poprawienia lub usunięcia.

c) Nie zbieramy, nie przetwarzamy ani nie przechowujemy żadnych Twoich danych osobowych. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy wpisujesz swoje dane teleadresowe w celach zrealizowania wysyłki - przekazywane są wtedy do wybranej przez Ciebie firmy kurierskiej/pocztowej. Po finalizacji zamówienia dane osobowe są usuwane z systemu, jednak mogą pozostawać obecne i być przetwarzane dalej przez wybraną przez Ciebie firmę kurierską lub pocztową.

d) Wszystkie informacje które wpisujesz w naszych formularzach są przesyłane bezpiecznym protokołem SSL, chronione przed kradzieżą czy przechwyceniem. Świadczy o tym zielona kłódka na początku paska adresu i przedrostek https:// . Jeśli z jakiegoś powodu brakuje takiego przedrostka na początku adresu internetowego, dopisz go ręcznie aby połączenie było bezpieczne.

6. W książkach z serii "Anastazja" opisywane jest zabezpieczenie oleju cedrowego przerwanym banknotem, którego numer można sprawdzić aby upewnić się, że kupujemy oryginalny produkt. Dlaczego w moim oleju nie ma przerwanego pieniądza?

a) Od 2011 roku, z powodu zmian w polityce monetarnej Rosji, najmniejszy banknot ma równowartość ok. 5zł. Rwanie takich nominałów byłoby marnotrawstwem, dlatego zastąpiono tą metodę naklejkami z hologramem.



Zwroty i reklamacje


Można zrezygnować z kupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Pokryjemy koszty (najtańszej możliwej) przesyłki zwrotnej. Pieniądze za produkty zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne.
Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii/naklejki lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka. Produkty muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko).

W razie gdyby zamówione produkty posiadały uszkodzenia, ubytki lub inne nieprawidłowości, należy złożyć reklamację. W celu złożenia reklamacji, prosimy o kontakt e-mail z opisem/zdjęciem ubytków produktu. Reklamację można też złożyć telefonicznie.

Przypominamy, że daty, podane na wszystkich naszych produktach, są datami PRODUKCJI, a nie ważności - na dołączonej ulotce można znaleźć informację, ile miesięcy od daty produkcji produkt będzie świeży. W ten sposób posiadacie Państwo pełną informację o produkcie. Uwaga - niektóre produkty mają miesiąc produkcji opisany słownie w języku rosyjskim.